Inschrijven
Hoe en waar kunnen wij ons inschrijven?
Inschrijven kan op de website via het inschrijfformulier (bereikbaar via het inlogsysteem). Door een volledig ingevuld en ondertekend inschrijfformulier in te vullen, meld jij je aan voor HockeyLoverz. Bij ondertekening van de algemene voorwaarden bevestig jij deze te hebben gelezen en dat je hiermee akkoord gaat. De algemene voorwaarden zijn ook via
deze link te raadplegen. De inschrijving is daarmee definitief en verplicht jou minimaal 50 % aan te betalen, in het keuzemenu kun je kiezen om 50 of 100 % aan te betalen. Als je 50 % aanbetaalt moet het restant van 50% uiterlijk op 1 mei 2018 zijn voldaan.
Wat zijn de data voor HockeyLoverz 2018?
Weekend 1 | 6, 7 en 8 juli
Weekend 2 | 13, 14 en 15 juli
Ik zit niet (meer) op hockey, mag ik toch naar HockeyLoverz?
Hockeyloverz
is uitsluitend toegankelijk voor hockeyers die lid zijn van een
hockeyvereniging en ex-hockeyers die uiterlijk
2 jaar geleden met hockey gestopt zijn, bijv. een ex teamgenootje. Let op:
het is niet toegestaan dat complete teams niet meer op hockey zitten.
Mogen wij introducees meenemen?
Ja, per
team zijn maximaal 2 introducees toegestaan. Dit dien je wel aan te geven bij
het invullen van de teamgegevens, anders kunnen zij alsnog geweigerd worden.
Tot wanneer kunnen wij ons inschrijven?
Inschrijven
kan tot het maximale aantal ingeschreven teams is bereikt. Kijk voor het
aantal nog beschikbare plaatsen bij de desbetreffende editie. Vol=Vol dus
wacht niet te lang met het inschrijven!
Hoe moeten wij betalen?
Na het
inschrijven ontvang je van ons inloggegevens voor jullie teamaccount. Met
deze gegevens kan je hier inloggen en via iDeal of andere wijze betalen.
Hoe groot (of klein) mag het team zijn?
Een team bestaat uit minimaal 11
spelers en 2 begeleiders. Bij elkaar dus minimaal 13 personen. Mocht je niet
aan het minimum aantal mensen voldoen, stuur ons dan een mail. Het maximum
aantal is 19 spelers en 2 begeleiders.
Let
op: in 2018 is het toegestaan om deel te nemen met een
team dat bestaat uit minimaal 5 spelers en 1 begeleider. Bij elkaar dus minimaal 6 personen. Wij zullen kleine teams samenvoegen op 1 grote tentplek.
Zijn gemengde teams toegestaan?
Gemengde
teams zijn toegestaan, zolang iedereen maar op hockey zit. Het maakt dus niet
uit of je een mix maakt van dames en heren, A/B teams & (jong) senioren
of spelers van verschillende verenigingen.
Is begeleiding verplicht?
Ja, per
team moeten er minimaal 2 begeleiders en maximaal 4 begeleiders het hele toernooi aanwezig zijn. Verder
moeten begeleiders minimaal 18 jaar zijn. Als begeleider ben jij het gehele
weekend verantwoordelijk voor het team en draag jij zorg voor het team.
Moeten begeleiders op hockey zitten?
Nee,
begeleiders hoeven niet verplicht op hockey te zitten.
Wanneer is je inschrijving definitief?
De inschrijving van jouw team is pas definitief op het moment dat wij het gehele inschrijfbedrag ontvangen hebben.
Als wij annuleren krijgen wij dan ons geld terug?
Het
inschrijfgeld is inclusief een annulerings- en evenementenverzekering. Bij
annulering kun je een verzoek tot restitutie indienen. Je moet wel aan de
voorwaarden van de verzekering voldoen voor restitutie van inschrijfgeld. Klik hier voor de voorwaarden
Wij hebben betaald maar nog niets gehoord.
Wij
versturen geen betalingsbevestiging. Zodra een (volledige) betaling is gedaan
is dit terug te vinden in jullie account in het inschrijfsysteem.
Wij hebben geen mail na inschrijven ontvangen.
Het kan
zijn dat de inschrijfbevestiging in je spambox terecht is gekomen. Heb je
echt niets ontvangen? Stuur dan een email naar info@hockeyloverz.nl.
Wat bedragen de inschrijfkosten?
Het
inschrijfgeld bedraagt €95,- p.p. begeleiders betalen hetzelfde bedrag. Schrijf
jij je na 1 april 2018 in, dan bedraagt het inschrijfgeld €110,- p.p. Het
inschrijfgeld is inclusief een evenement en annuleringsverzekering.
Earlybird actie
Bij inschrijving ben je met het team verplicht om direct 50% van het gehele inschrijfgeld te betalen. Teams die inschrijven op 28 oktober en uiterlijk 9 december het restant in inschrijfgeld betalen, ontvangen 5% korting op munten die vooraf digitaal besteld kunnen worden.
Wat kost een legertent?
Wij hebben dit jaar twee soorten legertenten.
-kleine legertent kost €275,- (deze is geschikt 10 -14 personen)
-grote legertent kost €325,- (deze is geschikt voor 14 – 22 personen)
*Uiteraard mag je ook met 13 personen een grote legertent huren.
Wat is de locatie?
Wij zijn verhuisd naar de grootste club van Nederland, namelijk: Time Out Uitgaanscentrum!
Adres
Handelseweg 11
5423 SB Gemert
Na het inschrijven
Er wil toch iemand mee, kan dat?
Extra deelnemers en begeleiders kunnen toegevoegd worden aan het team tot 1 juni 2018*. Extra personen toevoegen kan via jullie team account. *Mochten wij onze maximale capaciteit eerder bereikt hebben is het niet meer mogelijk om personen toe te voegen. Denk dus vooraf goed na over het aantal personen.
Iemand uit het team wil niet meer mee, wat nu?
Wij
restitueren geen inschrijfgeld. Wel zouden jullie een vervanger kunnen
zoeken. De naam van de nieuwe deelnemer kunnen jullie zelf eenvoudig
aanpassen in jullie teamaccount.
Hoe kan ik deelnemer-gegevens invoeren?
Graag
willen wij weten wie er tijdens het toernooi op het terrein zijn, zodat wij
ongenodigde gasten buiten de deur kunnen houden. Via jullie account kunnen
jullie zelf de gegevens invoeren en aanpassen. Mochten de gegevens niet
compleet en op tijd ingevuld zijn kunnen wij geen ticket verstrekken.
Welke gegevens moeten deelnemers invullen?
Hij of
zij die zich inschrijft namens het team is ''inschrijver''. Na het
inschrijven moet van alle deelnemers / begeleiders de volgende gegevens
ingevuld worden: - Voornaam - Achternaam - Geboortedatum - Telefoon - E-mail
- Lid van vereniging - Geslacht. Mochten de gegevens niet compleet ingevuld
zijn kunnen wij geen ticket verstrekken.
Hoe laat worden wij verwacht?
Jullie worden het weekend op vrijdag tussen 12:00 uur en 20:00 uur verwacht. Halen jullie dit niet, stel ons dan even per mail op de hoogte zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Graag alleen mailen als het gehele team later dan 20.00 aankomt, als enkele deelnemers later komen of op zaterdag is dit geen enkel probleem dit hoeven jullie niet door te geven.
Aankomst
Moeten wij met ons hele team tegelijk naar binnen?
Nee, jullie kunnen in verschillende groepjes naar binnen. De teamleden die als eerste op het terrein aankomen krijgen alle tickets voor het hele team mee naar binnen. Zij moeten met deze tickets naar de ingang komen wanneer de rest van het team aankomt, zodat ook zij naar binnen kunnen.
Mag ik eten of drinken meenemen?
Het is
niet toegestaan om alcoholhoudende- en non alcoholhoudende dranken, voedsel en etenswaren in welke
verpakking dan ook mee te nemen. I.v.m. misbruik in voorgaande jaren kunnen
we dit niet meer toelaten. Op het terrein kan voor 1,5 muntje een 1,5 liter
fles water gekocht worden. Ook zijn er gratis vulpunten om de flessen water
te vullen. Heb je een allergie of intolerantie? Vul dan hier het allergenen
formulier in.
Parkeren + Kiss & Ride
Jullie kunnen op een halve minuut lopen van het festivalterrein parkeren. Als jullie worden afgezet kan er gebruik worden gemaakt van één van de Kiss & Ride zone’s. Volg hiervoor de instructies van de verkeersregelaars.
Borg betalen en toegangsbewijs ophalen
Ieder
team dient voorafgaand het event een borg € 150,- te voldoen via het
inlogsysteem. Na betaling van de borg kun je via het systeem jullie
PDF-ticket downloaden en printen. (beschikbaar vanaf een week voor aanvang).
Op vertoon van dit PDF-ticket ontvang je een pakketje met de toegangsbewijzen en
informatie over het toernooi. Het borgpasje kan zondag vanaf 10.00 uur weer
ingeleverd worden nadat de tentplek gecontroleerd is. Als alles in orde is
krijgen jullie een bewijs van borgteruggave en zal de borg teruggestort
worden op het rekeningnummer waarmee de borg is betaald. De borg wordt niet
gerestitueerd indien niet is voldaan aan de algemene voorwaarden of wanneer
een team het terrein heeft verlaten zonder aanspraak te maken op
terugbetaling.
Tascontrole
Nadat
de borg betaald is en jullie de tickets in ontvangst hebben genomen kunnen
jullie naar de toegangstent. Hier krijg je op vertoon van je ID jouw
toegansbandje (let op: een kopie volstaat niet). Tot slot worden jullie
tassen gecontroleerd op spullen die niet toegestaan zijn. Om
veiligheidsredenen worden flacons groter dan 100 ml niet toegelaten en dan
strikt wanneer het hygiënische en of medische middelen betreft. Nadrukkelijk
verboden zijn : Spuitbussen, sprays, drones, glaswerk, blik, (alcoholhoudende)
dranken, voedsel, brandgevaarlijke stoffen, vuurwerk, (vuur)- wapens,
(huis)dieren, (hard)drugs, hallucinerende middelen, (alcoholhoudende) dranken
en etenswaren in welke verpakking dan ook, apparatuur, messen, stokken of
enerlei materiaal welke vallen onder slag of steekwapenwet.
Alcoholbeleid
Om
erop toe te zien dat er geen alcohol genuttigd wordt onder de leeftijd van 18
jaar, maken wij gebruik van leeftijdsbandjes. Zo kan enkel iemand in de
leeftijd 18+ alcohol nuttigen. Wij schenken uitsluitend zwak alcoholische
dranken. Tijdens het uitgeven van de leeftijdsbandjes dienen deelnemers hun
identiteitsbewijs te tonen (een kopie voldoet niet). Onze medewerkers geven
aan de hand hiervan het geschikte leeftijdsbandje. De leeftijdsbandjes zijn
zo gemaakt dat deze niet onbeschadigd af kunnen en deelnemers onderling dus
niet kunnen ruilen.
Tentplek
Ieder team heeft een stukje grond van 8x8m om de tenten op te plaatsen. Denk van te voren goed na over de indeling want meer ruimte is er niet. Het is niet toegestaan om zelf een legertent, vouwwagen of caravan mee te nemen, deze zal door de organisatie geweigerd worden. Houd er rekening mee dat het vanaf de parkeerplaats een stuk lopen is naar de camping. De camping is niet bereikbaar met de auto.
Legertent gehuurd?
De legertenten zijn vooraf door ons opgebouwd, jullie dienen alleen zelf luchtbedden en slaapzakken mee te nemen. Begeleiders mogen voor de legertent een klein tentje van 2x2m plaatsen.
Openingstijden
Het terrein opent op vrijdag om 12:00 uur en zal sluiten op zondag om 16:00 uur.
Toegangsbewijs
Je krijgt op vertoon van je ID jouw toegangsbewijs (let op:
een kopie volstaat niet). Het toegangsbewijs is een door de organisatie
verstrekt polsbandje. Deze wordt eenmalig verstrekt en geeft aan één bezoeker
toegang tot HockeyLoverz. Jij dient het polsbandje gedurende het evenement
zichtbaar te dragen en op vraag van de organisatie en/of de beveiliging te
tonen. Indien jij geen polsbandje kan
tonen is de organisatie gerechtigd jou van het terrein te verwijderen.
Tijdens het toernooi
Wordt er rekening gehouden met vegetariërs of een speciaal dieet?
Er is op het toernooi vegetarisch en glutenvrij eten beschikbaar.
Heb je een allergie of intolerantie? Vul dan het allergenen formulier in.
Munten
Tijdens
Hockeyloverz wordt er uitsluitend met munten betaald. Munten kunnen op het
terrein gekocht worden bij de muntenbalie’s of in de voorverkoop welke begin
juni start. In de voorverkoop kun je munten met korting kopen. 1 Munt staat
gelijk aan 1 drankje (m.u.v. mixdrankjes en Redbull)
Stroompunten
Wij
kunnen niet bij iedere campingplek of legertent een stroompunt aanleggen,
daarom zijn er meerdere punten op het terrein waar jullie luchtbedden op
kunnen pompen of telefoons op kunnen laden.
Kan er naast de inbegrepen maaltijden nog extra eten gekocht worden?
Jazeker,
op het terrein zijn diverse eetstandjes aanwezig. Hier kan je van alles kopen
pizza’s, pasta, bicky burgers, soep, belegde broodjes en natuurlijk zal er
ook een friteskraam aanwezig zijn. Daarnaast is er een ook minisupermarkt
aanwezig waar chips, koeken en snoep verkocht wordt.
Ik ben mijn tandenborstel of luchtbed vergeten
In de
supermarkt worden naast etenswaren ook diverse handige dingen verkocht zoals
tandenborstels, tandpasta, zeep, deo, tampons en ook luchtbedden en tenten.
Zijn er kluisjes aanwezig?
Wij
raden aan om direct bij aankomst een kluisje te huren voor het opbergen van
waardevolle spullen. Bij de infobalie kun je de sleutel voor een kluisje
ophalen, de kosten hiervoor zijn €10,- voor de gehele periode. Conform de
voorwaarden dien je wel een sleutelborg van € 5,- te betalen.
Kan ik op het terrein douchen?
Ja, wij zorgen voor een douchegelegenheid waar je het hele weekend gratis kunt douchen.
Kan er gepind worden?
Munten kunnen op het terrein gepind worden. Zorg dat je altijd ook wat contant geld op zak hebt voor het geval er een storing is.
Is er voldoende EHBO en beveiliging aanwezig?
Uiteraard
zorgen wij goed voor jullie veiligheid, daarom zijn er het gehele weekend dag
en nacht ruim voldoende EHBO’ers en beveiligers aanwezig.
Hoe en waar kunnen wij ons inschrijven voor (hockey)activiteiten?
Inschrijven om mee te doen is niet nodig! Medewerkers van HockeyWerkt zullen jou tijdens het weekend scouten om te kijken of jij klaar bent voor deze uitdaging!
Mag ik tussentijds het terrein verlaten?
Het is
voor deelnemers en begeleiders niet toegestaan om tussentijds het terrein te
verlaten gezien het om een besloten event gaat.
Noodnummer
Tijdens
het weekend is het bij noodgevallen mogelijk ons te bellen op. Dit nummer
wordt vooraf gecommuniceerd. Bel alléén als er een noodgeval is, voor overige
vragen kun je terecht bij de infobalie.
Tot hoe laat is het feest?
Buiten
gaat het feest door tot 23.00 uur, binnen gaat het feest door tot 04:00 uur.
Wat zijn er voor (hockey)activiteiten tijdens HockeyLoverz?
Er
zijn drie hockeylocaties op het terrein; Reece Hockeystadion, HockeyBeats en
het Playersground. Hier worden op zaterdag van 10:00 uur t/m 18:00 uur
verschillende hockey gerelateerde activiteiten georganiseerd door
HockeyWerkt. Meer informatie hierover onder het kopje hockey. Daarnaast zijn
er allerlei randactiviteiten, zoals een paintball tent, springkussen area en
sportcafé.