Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over HockeyLoverz. Hier is alle informatie te lezen over o.a. het inschrijven, de aankomst en overige belangrijke informatie voor de weekenden.

Kijk voordat je ons een e-mail stuurt eerst goed of jouw vraag hieronder te vinden is. Zie je hem echt niet? Neem dan contact op met info@hockeyloverz.nl.


Algemeen

De inschrijvingen voor vrijwilligers zullen vanaf 18 april weer geopend worden. Vrijwilligers dienen minimaal 17 jaar te zijn. Inschrijven kan hier.

In 2022 vindt de 10e (verplaatste) editie van HockeyLoverz plaats, het grootste hockeytoernooi van Europa.

HockeyLoverz 2022 zal plaatsvinden op 15, 16 en 17 juli 2022.

Time-Out
Handelseweg 11
5423 SB Gemert-Bakel


Inschrijven

Je kan tickets kopen door een persoonlijk HockeyLoverz account aan te maken via de ‘log in’ button rechtsboven op de website of via account.hockeyloverz.nl!

Iedereen kan via ons inschrijfsysteem een team oprichten en wordt daarmee automatisch ‘teamcaptain’. Na (deel)betaling voor het gehele team kun je andere spelers aan het team toevoegen. Zorg er vast voor dat deze spelers een HL-account hebben aangemaakt op www.account.hockeyloverz.nl.

Heb jij een geldig 2022 ticket doordat je deze hebt doorgeschoven naar dit jaar? Dan kan je dit ticket inzetten tijdens de inschrijvingen op 2 april. Alle tickethouders krijgen binnenkort een mail van ons met verdere uitleg hierover!

Dit jaar hebben wij 3 ticketfases. In de Early-fase zijn tickets €90,-. Wanneer deze tickets uitverkocht zijn start direct de Regular-fase waarin tickets €99,- zijn. Vanaf juni worden tickets €125,- in de Late bird-fase. Zorg dus dat je er op tijd bij bent!

Voor het oprichten van een team dien je minimaal 6 spelers te hebben. Uiterlijk tot 1 juli 2022 zijn er daarna nog onbeperkt (mits plekken beschikbaar) spelers toe te voegen.

Bij een leeftijd onder de 18 jaar is het verplicht dat jij toestemming van je ouders hebt om aan HockeyLoverz deel te nemen. Op het inschrijfformulier dien jij aan te geven of je ouders jou toestemming hebben gegeven voor jouw deelname en toestemming tot betaling hebben gegeven.

Inschrijven kan tot het maximaal aantal ingeschreven teams is bereikt. Wij hebben plek voor circa 350 teams. Vol=Vol dus wacht niet te lang met inschrijven!

Een ticket kopen kan vanaf 2 april 2022 via onze website. Maak een persoonlijk HockeyLoverz account aan indien je dit nog niet hebt gedaan. Vervolgens kan je via dit account een ticket kopen en een team samenstellen. Bij het kopen van een ticket dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden die je via deze link kan raadplegen.

Om je ticket te reserveren dien direct je 50% aan te betalen. De inschrijving van jou (en je team) is echter pas definitief op het moment dat de volledige 100% van de teamkosten en borg zijn betaald.

De kaartverkoop voor HL22 start op zaterdag 2 april om 19:00!

De teamcaptain is de persoon die het team opricht. Hij/zij kan via ons inschrijfsysteem een team oprichten, de (deel)betaling uitvoeren en spelers toevoegen aan het team. De teamcaptain ontvangt tevens alle informatie die betrekking heeft op het team zoals de borgpas en overige informatie over het toernooi.


Teams

Extra deelnemers en begeleiders kunnen toegevoegd worden aan het team tot 1 juli 2022*. Extra personen toevoegen kan de teamcaptain doen via jullie team account. *Mochten wij onze maximale capaciteit eerder bereikt hebben, dan is het niet meer mogelijk om personen toe te voegen. Let op: het is niet mogelijk het aantal spelers te verlagen nadat je deze hebt verhoogd, denk dus vooraf goed na over het aantal personen

Bij kleine teams bestaande uit 6 t/m 10 spelers (inclusief begeleiders) zijn wij genoodzaakt een extra toelage van €100,- te verrekenen op het totale inschrijfbedrag van het team. Hiertoe zijn wij verplicht i.v.m. de indelingen van de tentplekken.

Een team bestaat uit minimaal 5 spelers en 1 begeleider. Bij elkaar dus minimaal 6 personen. Het maximumaantal is 19 spelers en 2 begeleiders. Dus maximaal 21 personen.

De teamcaptain kiest het favoriete weekend van het team via het persoonlijke account bij ‘mijn tickets’. Hij geeft hierbij aan hoeveel spelers er in het team zitten. Wanneer hij/zij een (deel)betaling heeft uitgevoerd kunnen de andere spelers toegevoegd worden.

Een klein team (6-10 spelers) moet minimaal 1 begeleider hebben en een groot team (11-21 spelers) minimaal 2 begeleiders. Per team zijn maximaal 4 begeleiders toegestaan.

Wij restitueren geen inschrijfgeld. Wel zouden jullie een vervanger kunnen zoeken. Het ticket kan vervolgens overgedragen worden via de ‘overdragen’ knop bij ‘mijn tickets’. Let op: de teamcaptain dient het teamlid eerst uit het team te verwijderen.

Je kan het team verlaten door op de ‘verlaat’ button te klikken achter jouw naam op de teampagina. De teamcaptain kan ook spelers uit het team verwijderen via ‘mijn team’. Vervolgens heb je de mogelijkheid om een nieuw team vormen of je aan te sluiten bij een ander team. Hou er rekening mee dat de teamcaptain betaald heeft voor jouw ‘plek’ indien je de plek verlaat kan deze vervuld worden voor iemand anders.

HockeyLoverz is uitsluitend toegankelijk voor hockeyers die lid zijn van een hockeyvereniging en ex-hockeyers die uiterlijk 2 jaar geleden met hockey gestopt zijn, zoals een ex teamgenootje. Let op: het is niet toegestaan dat complete teams niet meer op hockey zitten.

Ja, begeleiders dienen minimaal 18 jaar te zijn en moeten het hele toernooi aanwezig zijn. Als begeleider ben jij verantwoordelijk voor het team en draag jij zorg voor het team. Begeleiders worden bij inschrijving geacht kennis te nemen van deze (algemene) voorwaarden. Bekijk hier de voorwaarden.

Nee, begeleiders hoeven niet verplicht op hockey te zitten.

Ja, per team zijn er maximaal 2 introducees toegestaan. Dit dien je wel aan te geven bij het invullen van de teamgegevens, anders kunnen zij alsnog geweigerd worden.

Waarschijnlijk zitten jullie nu in een ander team waardoor dit niet zichtbaar is. Stuur ons even een mail naar info@hockeyloverz.nl zodat wij de VIP-betaling over kunnen zetten naar het nieuwe team.

Wij hanteren geen minimum leeftijd. Het toernooi is bedoeld voor A/B teams & jong/ senioren. Wanneer je in een van deze teams speelt zal je dus altijd worden toegelaten tot HockeyLoverz.

Introducees dienen dezelfde leeftijd te hebben als de rest van het team.

Gemengde teams zijn toegestaan, zolang iedereen maar op hockey zit. Het maakt dus niet uit of je een mix maakt van dames en heren, A/B teams & jong/ senioren en/ of spelers van verschillende verenigingen.


Betalen

Als je ervoor kiest om je plek te reserveren, dan krijg je de mogelijkheid om (als teamcaptain) een (aan)betaling te doen van minimaal 50%. De overige 50% dient voor 1 juli voldaan te zijn.

Ieder team dient voorafgaand aan het event een borgbedrag van €150,- te betalen via het inschrijfsysteem. Jullie betalen borg zodat de tentplek netjes achtergelaten wordt. Bij inlevering van het borgpasje wordt de borg teruggestort. De borg dient jullie team uiterlijk voor 1 juli 2022 betaald te zijn, indien dit niet het geval is, komt jullie plek vrij voor een ander team.

Dit is de extra toelage voor een klein team. Bij kleine teams bestaande uit 6 t/m 10 spelers (inclusief begeleiders) zijn wij genoodzaakt een extra toelage van €100,- te verrekenen op het totale inschrijfbedrag van het team. Hiertoe zijn wij verplicht i.v.m. de indelingen van de tentplekken die wijzige. Wanneer het teamaantal op 11 spelers komt te staan, vervalt dit bedrag.

Dit staat voor het borgbedrag van jullie team die (voor 1 juli 2022) nog betaald dient te worden via het teamaccount.

Na het aanmaken van een persoonlijk HockeyLoverz account kan je inloggen in ons inschrijfsysteem. Hier kan je een team aanmaken, aantal spelers kiezen en krijg je na afronding de keuze om 50% of 100% te betalen. Mocht je deze stap gemist hebben staat er alsnog een betaal-knop bovenaan jullie ‘team-pagina’.

Nee, als teamcaptain kun je er voor kiezen om een deelbetaling van 50% van het volledige bedrag te voldoen, hiermee is jullie plek gereserveerd. Zorg er echter wel voor dat de restbetaling voor 1 juli 2022 is voldaan.

Alle betalingen dienen op uiterlijk 1 juli 2022 voldaan te zijn. Je hebt helaas geen toegang tot het evenement wanneer dit niet volledig is!

De kosten van het VIP-pakket bedragen €39,- p.p.

Wij versturen geen betalingsbevestiging. Zodra een (volledige) betaling is gedaan, is dit terug te vinden op de teampagina in ons inschrijfsysteem. Er zal dan geen bedrag meer open staan.


Extra's

Via het teamaccount kan je individueel extra’s selecteren en betalen. Let op: een legertent of VIP worden automatisch toegevoegd aan het team waarbij jij staat ingeschreven en geldt dus voor het gehele team. De betaling dien je onderling te verrekenen met je teamgenoten.

Je kan je inschrijving upgraden met het VIP-pakket tijdens het inschrijfproces. Mocht je team al ingeschreven zijn en nog geen VIP hebben, en er nog VIP plaatsen beschikbaar zijn, dan is deze upgrade uit te voeren via de team-pagina.

Inschrijven voor VIP is alleen mogelijk voor grote teams (vanaf 13 personen inclusief begeleiders).

Het is niet mogelijk VIP te combineren met een legertent.

Een legertent huur je met het gehele team, het is niet toegestaan nog extra tenten mee het terrein op te nemen.

Indien jij kiest voor het VIP-pakket dient het gehele team VIP te nemen, het is niet mogelijk om individueel het VIP-pakket af te nemen.

Wij hebben dit jaar twee soorten legertenten. Een kleine legertent kost €345,- (deze is geschikt 10 -14 personen) en een grote legertent kost €395,- (deze is geschikt voor 14 – 21 personen).


Tickets

Dit doet de teamcaptain vanaf 8 juli via zijn HockeyLoverz account! Via “mijn tickets” kan de captain het teamticket downloaden. Deze dient getoond te worden bij de ingang. Ook moet de teamcaptain de envelop met o.a. alle toegangsbandjes op komen halen bij de meldbalie!

Indien je een kortingscode hebt kun je jouw tickets verzilveren via je persoonlijke account. Mocht je geen teamcaptain zijn, geef jouw kortingscode dan door aan de teamcaptain (de persoon die het team aanmeld). Hij of jij kan tijdens het inschrijfproces de code invullen waardoor de korting toegepast wordt op het totaalbedrag.

Ons systeem is gebaseerd op een team met een x aantal gereserveerde (indien betaald) plekken. Deze plek is dus niet persoonlijk aan jouw account verbonden. Hierdoor is het niet mogelijk om jouw ticket te verkopen of om te zetten. Wel kun je het team verlaten; hierdoor komt de plek in dat desbetreffende team weer vrij voor een andere eventuele speler.

Dat is mogelijk. Dit doe je door jouw ticket over te dragen aan die persoon. Je draagt een ticket over via het account -> mijn tickets -> overdragen. Let op: hiervoor moet je eerst het team verlaten!

Het is niet mogelijk om via deze of soortgelijke platforms het ticket te verkopen. Je kunt het ticket wél verkopen door deze over te dragen via jouw persoonlijke HockeyLoverz account. Dit doe je via de ‘overdragen’ knop bij ‘mijn tickets’.

Dat is mogelijk en dit is geen probleem. De overige 20% staat voor het toevoegen van extra’s in het teamaccount, dit is echter niet verplicht.


Systeem

Wij hebben een registratieplicht. Hierdoor kunnen wij ongenodigde gasten buiten de deur kunnen houden. Ieder teamlid dient zijn of haar gegevens in te vullen via het kopje ‘profiel’ in het account. Mochten de gegevens niet compleet en op tijd ingevuld zijn kunnen wij geen ticket verstrekken.

Controleer eerst of je mailadres klopt. Het kan zijn dat de verificatiemail in je spambox is beland. Staat de mail niet in je spambox? mail dan naar info@hockeyloverz.nl

Voor alle informatie rondom ons inschrijfsysteem kan je de support pagina bekijken in je persoonlijke HockeyLoverz profiel. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons dan via info@hockeyloverz.nl.

Allereerst dien je jouw account te verifiëren via de verifictatiemail. Check hiervoor ook de spambox! Wanneer dit is gelukt kan je inloggen. Lukt het nog niet? Probeer de pagina opnieuw op te starten of probeer dit via een andere browser te doen (Safari of Chrome). Indien je probeert in te loggen via een mobiel, adviseren wij om dit via een laptop te doen. Mail anders even naar info@hockeyloverz.nl.

Alle teamleden dienen de volgende profielgegevens in te vullen: – Voornaam – Achternaam – Geboortedatum – Telefoon – E-mail – Lid van vereniging – Geslacht – Adres. Daarnaast upload ieder teamlid een profielfoto. Mochten de gegevens niet compleet ingevuld zijn kunnen wij geen ticket verstrekken.


Aankomst

Heb je een allergie of intolerantie? Vul dan vanaf 1 mei via deze link het allergenen-formulier in.

Vanaf vrijdag 14.00 is onze poort geopend voor de eerste deelnemers. Vanaf 20.00 sluit de ingang. Op zondag heb je de tijd om uit te brakken, te genieten van de activiteiten tot 13:00 en in de middag het terrein te verlaten.

Het is niet toegestaan eigen apparatuur en/of speakers mee te nemen het terrein op. Indien wij deze alsnog aantreffen zal deze worden ingenomen en is deze na afloop van het evenement op 20 juli op te halen.

I.v.m. de algemene veiligheid is het niet (meer) toegestaan om alcoholhoudende of niet alcohol houdende dranken, voedsel en /of etenswaren in welke verpakking dan ook mee te nemen. Helaas zijn wij genoodzaakt om hierop streng te controleren. Wij zorgen er te allen tijde voor dat op gewenste punten flessen water gekocht kunnen worden. Na aankoop zijn er vulpunten om de flessen water te vullen.

Een parkeerticket is verplicht en kan je aanschaffen via het teamaccount (www.account.hockeyloverz.nl) voor €10,- per geparkeerde auto. Let op: er kan ook ter plaatse een parkeerticket gekocht worden, de kosten hiervan zijn €20,-.

Op 1 minuut afstand van het terrein is de parkeerplaats gesitueerd. Als jullie worden afgezet kan er gebruik worden gemaakt van één van de Kiss & Ride zones. Volg hiervoor de instructies van de verkeersregelaars.

Vanaf 8 juli 2022 is via het teamaccount door de teamcaptain een PDF-ticket te downloaden. Op vertoon van dit PDF-ticket en een geldig legitimatie (let op: een kopie volstaat niet) ontvang je een pakketje met de toegangsbandjes en informatie over het toernooi.

Om veiligheid en orde te waarborgen zijn wij verplicht om een tassencontrole uit te voeren op zaken die nadrukkelijk niet zijn toegestaan zijn. Flacons groter dan 100 ml worden absoluut niet toegelaten. Nadrukkelijk verboden zijn:  spuitbussen, speakers, sprays, drones, glaswerk, blik, (alcoholhoudende) dranken, voedsel, brandgevaarlijke stoffen, vuurwerk, (vuur)- wapens, (huis)dieren, (hard)drugs, hallucinerende middelen, (alcoholhoudende) dranken en etenswaren in welke verpakking dan ook, apparatuur, messen, stokken of hetgeen valt onder de slag- of steekwapenwet.


Tijdens het evenement

Wij maken gebruik van leeftijdsbandjes. Zo kunnen alleen personen van 18 jaar of ouder alcohol nuttigen. Er worden uitsluitend zwak alcoholische dranken geschonken. Tijdens het uitgeven van de leeftijdsbandjes dienen deelnemers hun identiteitsbewijs (een kopie voldoet niet!) te tonen. Onze medewerkers geven aan de hand hiervan het geschikte leeftijdsbandje. De leeftijdsbandjes zijn zo gemaakt dat deze niet onbeschadigd af kunnen en deelnemers onderling dus niet kunnen ruilen. Onze handhavers houden toezicht op misbruik en markeren het polsbandje van de overtreder, om deze bij herhaling te verwijderen. Let op: mocht je jouw bandje ‘verliezen’ of ‘kwijt raken’ wordt er geen nieuw bandje verstrekt. Wees er dus zuinig op.

Voor alles wat wenselijk is zijn er  op het terrein  diverse eetstandjes aanwezig. Hier kan je van alles kopen. Denk hierbij aan pizza’s, pasta, burgers  en belegde broodjes.. Daarnaast is er ook een minisupermarkt aanwezig waar chips, koeken en snoep verkocht wordt.

Er zijn het hele weekend, dag en nacht ruim voldoende EHBO’ers, handhavers en beveiligers aanwezig.

Munten kunnen ook op het terrein gepind worden. Zorg ervoor dat je ook altijd wat contant geld op zak hebt voor het geval er een storing is.

Bij de infobalie kun je een kluisje huren en de sleutel hiervoor ophalen. De kosten hiervoor zijn €10,- voor de hele periode. Conform de voorwaarden dien je wel een sleutelborg van € 20,- te betalen.

Het is voor deelnemers en begeleiders niet toegestaan om tussentijds het terrein te verlaten aangezien het om een besloten event gaat.

Wij adviseren om munten tijdens de voorverkoop te kopen. Dit kan vanaf 1 juni via jouw persoonlijke account. Munten in de voorverkoop zijn goedkoper! Tijdens HockeyLoverz kan er uitsluitend met munten worden betaald. Een munt kost € 2,85 en daar kun je vrijwel alle eenheden behalve mix drankjes e.d. mee betalen. Let op: munten worden op het terrein verkocht bij de muntenbalies.

Tijdens het weekend is het bij noodgevallen mogelijk ons te bellen op. Dit nummer wordt vooraf gecommuniceerd per mail. Bel alléén als er een noodgeval is! Voor overige vragen kun je namelijk terecht bij de infobalie.

De openingstijden zijn van vrijdag 15 juli 12.00 t/m zondag 17 juli 17.00.

Er ruim voldoende douches en toiletten aanwezig. Hier is gratis gebruik van te maken.

Tijdens het toernooi verkopen wij geen sigaretten.

Wij kunnen niet bij iedere campingplek of legertent een stroompunt aanleggen, daarom zijn er meerdere punten op het terrein waar jullie luchtbedden op kunnen pompen of telefoons op kunnen laden. Mocht je voor een VIP ticket kiezen hebben jullie wel een stroompunt bij de tentplek.

In de supermarkt worden naast etenswaren ook diverse handige dingen verkocht zoals tandenborstels, tandpasta, zeep, deo, tampons en ook luchtbedden en tenten.

Ieder team heeft een stukje grond van 7 x 7 meter om de tenten op te plaatsen. Denk van tevoren goed na over de indeling, want meer ruimte is er niet. Het is niet toegestaan om zelf een legertent, vouwwagen of caravan mee te nemen. Deze zal door de organisatie geweigerd worden. Houd er rekening mee dat het vanaf de parkeerplaats 1 minuut lopen is naar het festivalterrein, maar vanaf daar het een stukje lopen is naar de camping. De camping is niet bereikbaar met de auto.

Bij aankomst ontvangt ieder team een borgpasje, het borgpasje dien je het gehele weekend bij je te dragen. Laat je borgpasje zien bij het inleveren van de ontbijtkratten en het schoon achterlaten van de tentplek om 3 knipjes te ontvangen. Het borgpasje kan zondag vanaf 09:00 weer ingeleverd worden bij de infobalie, indien alles in orde is ontvang je hier een bewijs van borgteruggave.

Er is op het toernooi vegetarisch en glutenvrij eten beschikbaar. Heb je een allergie of intolerantie? Vul dan het allergenenformulier in.


Na het evenement

Ben je iets kwijtgeraakt op HockeyLoverz, dan is er de mogelijkheid om een lost & found formulier in te vullen tijdens het weekend. Wij nemen contact met je op zodra wij het gevonden voorwerk vinden. Mochten wij na het weekend jouw gevonden voorwerp terugvinden, dan zullen wij naderhand contact met je opnemen. Je kunt ook altijd nog een mailtje sturen naar info@hockeyloverz.nl.

Indien alles in orde was hebben jullie een bewijs van borgteruggave ontvangen en wordt de borg op 1 september 2022 teruggestort op het rekeningnummer waarmee de borg is betaald. De borg wordt niet gerestitueerd indien niet is voldaan aan de algemene voorwaarden of wanneer een team het terrein heeft verlaten zonder aanspraak te maken op terugbetaling.


Heb jij het antwoord op je vraag nog niet gevonden?
Neem contact op!

Heb jij het antwoord op je vraag nog niet gevonden?
Neem contact op!

CONTACT
CONTACT
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google